"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 21 mai 2013

Retete/interioare tort....


Tort Cornel: blat alb. un rand crema vanilie, un rand crema ciocolata, insiropat cu sirop de zahar ars.

Cand fac torturi... ma tot gandesc ce sa mai incerc de data asta... Daca fac pentru cineva la care am mai facut de multe ori, incerc sa sugerez sa incerce si alte combinatii... si dau cateva idei... dar uitandu-ma pe blogul meu mi-am dat seama ca am muuuult mai multe retete decat stiam sau imi aduceam eu aminte.. In consecinta m-am gandit sa fac un subiect cu cateva idei despre cum ar putea sa fie un tort la interior....
Voi pune link catre retete sau subiectele care dau mai multe informatii, la fiecare fotografie.
Tort diplomat cu pishcoturi

Tort diplomat

Tort cu 3 feluri de ciocolata

Tort de mere: asa arata inainte de ornare.

Tort cu alune si fructe

Tort cu crema de portocale

Fresh de vara cu cirese

Tort cockteil de fructe

Tort inzapezit

Tort amandina

Tort amandina
Tort cu menta

Tort de post cu mere!
Tort cu crema de zahar ars

Ceas ciocolatos (cu crema ganache)
Tort mascarpone
Tort cu ciocolata alba

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails