"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 17 martie 2013

Tort cu telefon Samsung


 Acest tort mi-a fost comandat de o prietena... care de fiecare data are niste idei fantastice... dar eu bineinteles nu pot zice NU... Nu e frumos, nu-i asa??... Ea mi-a comandat tortul cu aparat foto, tortul cu gemenele brunete cu ochi albastri, tortul cu BMW... etc...
Acum a venit comanda in acest fel: munti, telefon Samsung Galaxy si o tipa....
Mi-am zis.. e clar.. am de treaba: si munti si telefon si tipa sexy (nu stiu daca mi-a zis sexy, dar clar asa trebuia sa fie).... nu stiam cum iese ca nu am mai facut de nici unele.... Muntii... greu.. telefonul pare simplu.. dar sa fie doar un dreptunghi negru.. mai ales la Samsung Galaxy.. nu butoane... complicat de aratat si sa fie si deosebit...Tipa... 3D nu am mai facut pana acum... ma si gandeam... daca imi iese vreo pocitanie.... mai stric si ziua sarbatoritului....
M-am tot gandit, ca la orice alt tort bantui pe net sa vad cat mai multe modele sa imi vina vreo idee... Pana la urma... am eu idei din astea care sa imi usureze viata.... si scap si de tipa 3D si iese si ceva de telefon... dar pentru asta am cerut ajutor... In primul rand mi-am intrebat prietena daca pot sa pun tipa pe telefon... apoi am apelat la fratele sarbatoritului sa imi puna o tipa sexy pe un telefon Samsung Galaxy si sa imi dea poza.... Apoi am rugat-o pe Alexandra sa imi tipareasca pe vafa poza... Eu am mai facut dreptunghiul negru din fondant negru pe care am lipit vafa... si asa s-a rezolat cu  telefonul...
Muntii... nu sunt cine stie ce... dar daca se intelege ca sunt munti si nu cocoasa de camila ... tot e bine!! Am facut si o apa... da zici ca e fluviu Dunarea... dar aia nu sunt Muntii Padurea Neagra :))
Pentru ca mai aveam timp pana sa vina sa ia tortul... mi-am zis sa scriu La Multi Ani asa.. mai rustic, fara litere decupatoare... asa ca am intins o foaie de fondant maro, am amprentat-o cu mulaj de scoarta de copac si am taiat bucati pe care le-am lipt formand litere si le-am pus la imbinare si niste urme ca si cum ar fi cuie... (cu varf de dui mic, metalic)... In rest...  e simplu...
Sper ca i-a placut sarbatoritului...
Multumesc si de ajutor la realizarea tortului....
La multi ani Florinel!!... Sanatate si cat mai multe bucurii in viata!!!


Aici e telefonul din vafa (stanga) si telefonul sotului meu in dreapta....

8 comentarii:

  1. Ce dragut!!! Telefoanele seamana leit Felis ,te rog sa-mi spui la ce pret e cursul la Viorica Dinu si cum platesti ,pe luna sau pe saptamana?Mai se ocupa? am auzit ca numai prin toamna

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. La d-a Viorica am fost anul trecut prin octombrie, 2 zile si atat. Eu zic ca pentru orice alte detalii ca sa fie totul ok, sa o contactezi direct pe dansa pe FB.

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, e super...si tortul si in special telefonul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw...ai niste idei fantastice Felis !!!
    Esti foarte indemanata si se vede ca faci totul cu mult suflet.
    Bravo tie....sunt superbe toate torturile tale.
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. félicitation les téléphones sont identiques vraiment un chef d'oeuvre et bravo
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa tot ai o asa prietena ca tine Felis.
    la multi ani si aniversare placuta prietenei tale!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails