"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 1 aprilie 2012

Tort Avion

Am incercat pentru prima data sa fac un Avion... De fapt am vrut ca acesta sa fie decorul pentru un tort (sa fie pus pe un blat de tort), dar in final a devenit un tort de sine statator cu interior de negresa, invelit in pasta de zahar, iar rezultatul final a avut 1,120 kg.
A fost destul de greu sa il fac si lipsa de experienta si-a zis cuvantul, chiar si in folosirea pastei de zahar... Probabil a doua oara ar iesi ok. As face toate decorurile de pe avion (aripi, gemuri, din pasta de lapte praf -cu asta am experienta- geamul din fata e din pasta de lapte praf si portocaliul de la aripi, tot din pasta de lapte praf, asta a fost ca sa fiu sigura pe aripi)... Pasta de lapte praf se intareste imediat, nu trebuie sa astepti cate 2 zile sa se usuce.... In fine... nu mai intru in amanunte...
Pentru cine vrea sa faca un tort avion, sper sa il poata ajuta aceste imagini, sa ii dea idei...
Eu ii multumesc Nelei ca mi-a gasit un tutorial care m-a inspirat si ajutat....
O saptamana frumoasa sa aveti.

compozitia de negresa in cele 3 stadii: inainte de a fi data la cuptor, a doua imagine- gata scoasa din cuptor si a 3-a e cu glazura turnata pe compozitia fierbinte











39 de comentarii:

  1. Foarte frumos. Mie chiar imi place cum ti-a iesit. Dar vad ca ai facut 3 checuri. La ce le-ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Criss.... Nu sunt 3 checuri... este blatul de negresa in cele 3 stadii... am completat cu explicatii si deasupra pozei...

      Ștergere
  2. Wow Felis ti-a iesit super !!!! Felicitari !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nela... multumesc, dar tu banuiesti cat m-am chinuit... Multumesc si de ajutor cu tutorialul!...

      Ștergere
  3. Felicitari! arata grozav

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cccris... Abia astept sa mai invat cate ceva de la tine!

      Ștergere
  4. Foarte frumos atit rezultatul final cit si tutorialul. Se pare ca pina la urma te-ai hotarit sa incerci negresa in torturi. Cu succes as spune. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!... Merge foarte bine!... Nu stiu insa cum ar merge insiropat!

      Ștergere
  5. Foarte frumos pt un tort!E cam greu sa se asemene cu uun avion adevarat(stiu despre ce e vorba,am lucrat in domeniu).Sincere felicitari!Viorica p

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte fain...uite ca daca am ocazia sa fac un avion am de unde ma inspira! multumim:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!... Acesta a fost si scopul pentru care am postat: cine vrea sa faca, sa aiba de unde sa se inspire, poate chiar mai imbunatatesc pe ici, pe colo.....

      Ștergere
  7. Genial...Gracias por el paso a paso!
    Feliz semana!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super ti-a reusit avionul,mie imi e cam frica de torturi 3D,dar al tau e grozav.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wouuu! A iesit foarte frumos. Felicitari! Esti tare priceputa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte,foarte reusit!!!!
    Imi place mult!Felicitari!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte reusit, bravo!! deja ma bate gandul sa i-l fac si eu lui Tudor ;-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos,bine ca nu ai pus si elicea la motoare ca zbura si dus era,nu-l mai vedeai.Foarte buna ideea de a face avionul din chec(mai bine zis in forma)

    RăspundețiȘtergere
  13. a iesit perfect ! Felicitari !
    Te invit sa participi la Giveway la mine pe blog!
    http://bucatepealese.blogspot.com/2012/03/giveway-de-paste.html
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Ti-a iesit grozav, perfect.
    Foarte,foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu esti tu prea multumita,dar tia iesit super fain.Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  16. SUPERB, toata munca a fost rasplatita. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte reusit Felis draga,felicitari,e multa migaleala si intotdeauna a doua oara stim ce ar mai trebuii facut.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie mi se pare deosebit si imi place tare mult.Apropos trebuie sa ma inclin in fata ta pentru ca ai fost persoana care m-a determinat sa fac pasta de lapte praf si mi-a iesit din prima.Imi plac tare mult toate torturile tale.Felicitari Pup.
    Dana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails