"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 14 iunie 2012

Tort cu ciocolata alba

Pe 1 iunie a fost ziua unei prietene, Onitza (La multi ani!) si cum stiu ca ii place ff mult ciocolata alba, am vrut sa ii fac un tort care sa aiba ciocolata alba ca subiect principal... SI ia ghiciti... cei care ma stiti de ceva timp: bineninteles ca acum am sa ma plang ca nu mi-a iesit ce am vrut... ca trebuia sa fie cu totul altfel, dar am schimbat pe parcurs si a iesit ce vedeti!!... Bine ca a iesit si asta!!!...
Blat alb din 5 oua, insiropat cu sirop de zahar ars.
Crema de lapte cu ciocolata alba de la cuburi cu lapte
+ inca o crema fff subtire de ciocolata care sa fie maro tot de la cuburi cu lapte... ca de, desi trebuia numai alb, nu m-a rabdat inima sa nu pun putina crema de ciocolata cu lapte...
Ornat:
- cu glazura de ciocolata alba topita la baie de aburi (am vrut din cea topita pe foc cu frisca... da nu a iesit)
- frisca pe laterala (trebuia aici ciocolta topita la baie de abur... dar daca nu a iesit cea de deasupra... am folosit-o acolo ca alta cioco alba nu mai aveam)
- ornamente de lapte praf: un trandafir si 2 porumbei (aici puteam sa ii fac mai finuti.. dar pentru prima incercare in graba... facuti cu o ora inainte de a duce tortul... merge)
- niste bilute de ciocolata alba si aurii.. ca sa nu sara in ochi denivelarile de la glazura.

Finalul: un gust fff bun... Daca si sotului i-a placut, iar el nu e cu ciocolata alba!!!!...

aici prima tentativa de glazura: 200 gr cioco alba cu 75 ml frisca puse pe foc...  rezultat= degeaba... alta la rand...

10 comentarii:

  1. Ceau ! Tortul este foarte frumos, imi place trandafirul , este perfect ! Sa stii ca si eu obisnuiesc sa fac glazura de ciocolata cu frisca : 200 g ciocolata + 120 ml frisca, am incercat numai cu ciocolata neagra si a fost perfect de fiecare data. Sa fie de vina ciocolata alba ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un tort reusit si eu cred ca cel mai mult conteaza si gustul.Mai patesc si eu sa ma gandesc la un tort ,sa fac proiecte si cand il realizez sa nu mearga ceva bine,si schimb din mers aproape totul.Pupiceiiii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Waaww cat de bine arata.Miculinul e fan.
    Pupici lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar ce am facut si eu unul!Imi place cum arata,sant sigura ca este si gustos si imi place si trandafirasul si porumbeii!
    Probabil ca ciocol;ata nu a fost dintre cea mai buna,de aceea a iesit glazura asa subtire!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apetisant!! delicios!! Trandafirul superb!! Un weekend minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cate minunatii ai facut cat am lipsit,,,felicitari!!!
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails