"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 16 martie 2013

Tort cu Winnie pt Delia

 Acest tort a fost cadou pt o fetita dulce si scumpa... careia i-am facut acum vreo 2 ani si printesa in rochie bleo.
Figurinele, prima data cand le fac de cand le-am facut pe celelalte sub indrumarea lui Carmen Iordache (multumesc Carmen)... Bineninteles ca nu sunt multumita de ele, dar.. avand in vedere ca tortul era sa fie un esec total... nu mi se mai pare prin comparatie a fi o problema ca am uitat sa pui limbuta la tigru (si nimeni nu a observat, ca ursul e cam gras etc)..
DC esec.. :
- pai ma grabeam, si pasa de zahar nu se intindea bine,
-cand s-a intins nu a ajuns peste tot... am facut carpeli peste carpeli
- cand am pus etajul, din cauza bazei care nu era dreapta distanta era cam de un deget grosime intre etaj si baza...
- cand sa pun copacul am constatat ca e prea greu si nu sta... (blatul era insiropat si nu tinea...) Am mai pus un bat de frigaruie mai lung langa cel existent... dar totusi nu l-am dus pe tort pana la destinatie...
- pe drum pana la restaurant la o groapa a sarit etajul si cand a cazut la loc a scos din el ceva sirop
- din lipsa de timp nu am mai pus zorzoane sa umplu locurile goale...

In final totusi tortul a avut succes si a fost laudat ( nu stiau de toate pataniile mele)., copiii au recunoscut personajele si au vrut fiecare cate putin din figurine....... iar golurile au fost bune pt lumanari si artificii!...

La multi ani Delia,
Sa fii sanatoasa si sa ai parte de multe bucurii!


4 comentarii:

  1. eu zic ca e o reusita tortul tau, avand in vedere incantarea celor care l-au privit si mancat! iar in ceea ce priveste nejunsurile, orice gospodina si le stie pe ale ei, dar pe care nimeni nu le observa! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte frumos, iar personajele super .
    Ne-a fost de mare ajutor Carmen .

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac si personajele si culorile.TE rog poti sa-mi spui ce tehnica ai folosit la copacel?multumesc,Torina

    RăspundețiȘtergere
  4. Sint convinsa ca a fost delicios si copii si-au lipit ochisorii de el.Cum ai facut copacelul asa frumusel?nu se vede prea clar.Torina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails