"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 3 ianuarie 2013

Tort simplu de Revelion

Revelionul l-am facut in familie si cum la noi nu e agreata pasta de zahar la invelirea tortului ci glazura de ciocolata sau frisca, am ales sa fac un tort simplu cu glazura de ciocolata si frisca!...
Blat de cacao cu amidon si fara praf de copt (de la prajitura usoara cu cirese), crema de la cremsnit, insiropat cu sirp de zahar ars.
Ornarea: cat se poate de simpla!!
Va doresc un An Nou mai bun, cu sanatate si cat mai multe realizari!!!
La multi ani!!!


Revelionul si prima zi dupa Revelion am fost la parintii sotului acasa, deci a trebuit sa transportam tortul... Am folosit cutia de la Anasia... Multumesc Anasia si de cadou si de cutie!!...

10 comentarii:

  1. Foarte frumos. Simplu dar de efect.
    Sa aveti un an nou plin de realizari.
    (Multumesc mult pentru cadou. Abia astept sa incerc foliile.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu Criss de vizita si de aprecieri!. Ma bucur ca le-ai primit!... Am vrut sa iti iau alte modele dar doar pe acestea le-am mai gasit!... M-am "trezit" prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super delicios! Sa aveti parte de tot ce este mai bun si frumos in noul an! La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani ! Un an nou plin de bucurii si sanatate !!!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani ! Imi place tortul tau .
    Nici eu nu agreez pasta de zahar .

    RăspundețiȘtergere
  6. Noul an a-ti aduca tot ce-ti doresti.
    La multi ani!
    Tortul cu siguranta e delicios,arata super ,glazura e perfecta...te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. simplu dar de efect,la multi ani cu multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar ma intrebam cum se face acest model cu alb si negru. Acum am aflat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Seamănă cu un trunchi de copac. Se poate orna, tot simplu, și cu crenguță de brad și ciuperci sau conuri din marțipan. Așa mi-a venit acuma in imagine, dar nu se stie cind voi face un tort, cred ca la revelionul următor.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails