"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Tort Mihai 8 ani

Azi l-am serbat pe Mihai... (desi ziua lui este pe 6 dec).. A fost foarte frumos...Multumim tuturor invitatilor nostri: mare petrecere si frumoasa... Luni trebuie sa intru in posesia unor fotografii.. Aparatul meu nu a facut fata la spatiul cam mare...
Pentru acest tort ii multumesc de ajutor verisoarei mele, Claudia (Dia), care m-a ajutat sa repar greselile acestui tort si sa il retusez... la locul petrecerii... Am fost foarte obosita dupa cat am muncit in ultimul timp, iar pentru baiatul meu am vrut sa fac mai multe si nu am reusit sa fac mai nimic... era sa ratez si tortul... Oricum... girafa e facuta de verisoara mea, asa cum va ziceam acum cateva zile... iar oita de mine...  si trenuletul...
Tortul a fost cu blat pufos de la prajitura usoara cu cirese (fara praf de copt- cu amidon), iar crema de la cremsnit (prea facusem la toata lumea... trebuia sa vad si eu cum e)..., insiropat cu sirop de zahar ars... Si casuta e cu aceeasi compozitie!... Am uitat sa fac poza la sectiune... Poate gasesc la vreun invitat!...
La multi ani Puiul meu... Sa fii sanatos, sa ai parte de cat mai multe realizari si sa fii inconjurat de multa dragoste!...

12 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-am fost de ajutor draga mea.Te pup dulce si inca odata sa fie sanatos Mihai si voi fericiti.

    Cu drag,
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! sa creasca mare si sa fie sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani!!!! sanatate si noroc,dumnezeu sa te binecuvanteze!!1

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani fiului tau ! Tortul este foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani puiului tau ! Sa creasca mare si sanatos, sa va aduca multe bucurii !
    Tortul, degeaba il tot critici tu, ca arata minunat.Felicitari !
    Te tzuc cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!Sa fie sanatos,sa va bucurati de el.Tortul e de nota 10,felicitari!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa iti traiasca puiul, sanatos , fericit si cu mult noroc. O mare consumatoare de retete Felis blog.
    Flori, prietena Claudiei.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails