"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 17 ianuarie 2013

Tort Alina Duma

Am  facut acest tort pentru Alina Duma-Zumba (asa o gasiti si pe FB) la implinirea frumoasei varste de 25 ani!!!...
La multi ani Alina!!.. Sa fii sanatoasa si sa ai parte de cat mai multe bucurii si tot ce doresti tu sa ti se implineasca!
Chiar daca am participat la surpriza pe care i-au pregatit-o fetele pentru cadou, totusi am vrut sa ii fac si un tort... Nu eram sigura ca voi reusi sa il fac deoarece m-am simtit destul de rau saptamana aceasta, deci nu am spus nimic la nimeni pana nu a fost gata tortul...
Pentru ca Alinei ii place cremsnitul, interiorul a fost cu crema de cremsnit (reteta aici), blat usor de la Prajitura usoara cu cirese (reteta blatului aici), insiropat cu sirop de zahar ars... 
A... si explicatia imaginilor de pe tort: cu Alina puteti sa faceti si dansurile pentru nunta... Deci, cei care aveti evenimentul planificat... aveti si profesor de dans...!!!!! Restulll treceti la... ZUMBAAA!!!
Multumim si pentru frumoasa petrecere de ziua ta, Alina!!!..
Te pup!....


Alina Duma

3 comentarii:

Related Posts with Thumbnails