"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 7 mai 2012

Briose ciocolatoase



M-am uitat in frigider... oua nu mai aveam... decat 2... dar aveam ciocolati si alte ingrediente pentru prajituri... Ce prajitura sa fac eu fara oua??.. Dar sa fie si buna???- In traducere libera: pe placul sotului meu pretentios.... Si mi-am amintit ca la briose nu trebuiesc multe oua!!!!... Deci....  Am dat cautare repede pe net de briose ciocolatoase si am zis ca fac prima reteta pe care o gasesc si suna bine... Si am gasit pe culinar o reteta postata de Aliza...
E o reteta simpla si rapida...
Ingrediente:
- 250 grr faina
- 1 plic praf de copt
- 175 gr zahar
- 2 linguri de cacao
- 100 gr ciocolata taiata marunt
- 250 ml lapte
- 90 ml ulei
- 1 pliculet zahar vanilat
- 1 ou
- esenta de rom
Preparare:
Amestecam ingredentele: faina, praf de copt, cacao, ciocolata. (eu am uitat de ciocolata si am amestecat-o la sfarsit, inainte sa pun informe).
Separat batem ouale, zaharul, vanilia, uleiul si laptele. Adaugam peste partea uscata si amestecam bine.
Turnam in forme si dam la cuptorul preincalzit 20-25 min.

Cea mai mare parte de ciocolata am ras-o, cam 80% si pe aceasta am amestecat-o in compozitie, iar cateva bucati la care nu am mai avut rabdare le-am taiat si le-am pus in compozitie dupa ce am pus compozitia in forme. Mai jos pozele...

12 comentarii:

  1. .....Care sunt ale meleeee???..ce pofta mi ai faacuut....O zi bunaaaa...!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hop si eu :) sant aici si sper ca nu am ajuns prea tarziu ? Sant preferatele mele:) yumi,yumi...
    O seara linistita !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata briosele cu ciocolata ! Acum, ca s-a racorit vremea, am sa le incerc si eu. Multumim pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine si bune ciocolatoasele tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador briosele/muffinsii,inca cu ciocolata nu am facut dar cred ca voi incerca reteta ta !
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar ciocolatoase !!!
    Bravo !
    Te tzuc...

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumos ti-au crescut briosele! sunt foarte bune!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine crescute sunt , si ce ciocolatoase !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bune si frumoase! nu refuz niciodata o briosa, mai ales ciocolatoasa. pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails