"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 4 septembrie 2012

Briose cu zmeura


Am vrut sa fac ceva simplu, rapid si bun pentru copilasii de la gradinita de la Mihai... ( din cand in cand le mai trimit cate o prajitura).. Asa m-am hotarat sa fac aceste briose cu zmeura.... Le vazusem pe blog la Miha si mi-am zis ca e foarte potrivit pentru ceea ce vreau...
Ingrediente:
  • 100 g unt
  • 150 g zahar
  • 1 lingura zahar pudra
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 5 oua
  • 150 g iaurt
  • 280 g faina
  • 1 praf de copt
  • zmeura
Preparare:
Untul cat mai moale il mixam pana devine ca o crema (eu nu prea am rabdare la partea asta- mai mult de un minut), apoi adaugam zaharul si mixam in continuare pana acesta se topeste (si aici cred ca vreo 3.. max 5 min mixez). Adaugam apoi cate un ou, mixand pana se incorporeaza. Adaugam iaurtul si la sfarsit faina amestecata cu praful de copt si un praf de sare.
Punem compozitia in forme de briose astfel incat sa fie cam la 3 sferturi- nu le umplem (eu acum am folosit hartie de briose, chiar daca am si forme de silicon, dar m-am gandit ca le trimit la gradi si e mai practic) . Deasupra punem zmeura si dam la cuptor la foc mic pana se rumenesc...
Au fost foarte bune...
 

9 comentarii:

  1. Wow, delicioase, ce de zmeurica ai pus in ele!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune, delicioasa, frumoase. Copiilor sigur le-au placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. 6 BUCATI,VA ROG!:)
    Le simt parfumul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vin repede, repede poate mai prind o bucata.La cat de bune sunt si cat de fain arata, cine stie....poate nu mai gasesc.
    O minunatie ai facut !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Se mai gaseste zmeura? Ca eu anul acesta nu am mancat si tare rau imi pare.
    Iar ideea de briosa cu zmeura imi surade.Mai ales acum ca am inceput sa repun cuptorul in functiune cat de cat. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am facut demult briose,ce bine ti-au crescut,mi-ai facut pofta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails