"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 18 noiembrie 2012

Tort Dinamo


Iata si al 2-lea tort pe care mi l-a cerut Alina.... si care a avut la fel de mult succes precum tortul Pitic.
Dupa cum ziceam, Alina a fost incantata de tortul Pitic atat de aspect cat si de gust, incat mi-a lasat mana libera la alegerea interiorului, chiar daca initial l-a vrut tot cu o crema usoara de iaurt cu fructe.
Drept urmare, pentru ca am zis sa fie altceva, am facut blatul de la Prajitura usoara cu cirese, pe care l-am taiat in 3 si am pus astfel 2 straturi de crema de cremsnit, iar pentru insiropat am folosit sirop de zahar ars....
Am respectat cererea de baza: tortul sa aiba emblema Dinamo... Ce sa zic:.... cine auzea ca vreau sa fac tort cu aceasta emblema imi zicea ca nu-mi va iesi (evident erau stelisti)... Inclusiv sotul meu (care e stelist) mi-a zis ca nu voi reusi sa termin la timp... dar cand a vazut finalul mi-a zis ca ii place f mult.. Nu o sa credeti la ce m-am chinuit cel mai mult: la scrisul mic -Fotbal club si Bucuresti... Mare chinuiala, dar am reusit in final... Pana si coltii de la caini i-am facut cu pasta alba ca sa fie exact ca in sigla....
Tortul l-am invelit in pasta de zahar cu imprimeu Happy Birthday, iar dedesubt am pus o banda verde cu un model care sa sugereze iarba/gazonul...



5 comentarii:

  1. E grozav!! Sigla a iesit f bine...asa ca sa le faci in ciuda stelistilor :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai Dinamo, hauw, hauw, hauw!!! Perfect ti-a iesit sigla!! Cum ai facut-o? Am facut si eu, acum vreo 2 ani parca,un tort pentru sotul meu care-i dinamovist, tot cu sigla Dinamo, dar am facut-o din martipan.puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt eu dinamovista dar trebuie sa-ti apreciez munca depusa....
    Tare fain ti-a iesit.
    Felicitari !
    Te tzuc Feli !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi cel mai frumos cadou pentru ziua unui dinamovist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar a fost cel mai frumos cadou! Iti multumesc mult Felis! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails