"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 26 noiembrie 2012

Tort Rock

La implinirea varstei de 8 ani, Silviu a vrut un tort ROCK... (pasiune veche.. de vreo 2 ani- parca). Daca anul trecut a vrut "orice fara fructe" anul acesta a fost "orice fara fructe si ciocolata"...
Drept urmare am facut aceeasi tema interioara din ultimul timp:
- blat de amandina
- crema de la cremsnit
- insiropat cu sirop de zahar ars
- invelit cu pasta de zahar
-ornat cu pasta de fondant
As fi vrut ornarea sa fie mai laborioasa, dar cum in week-end am fost invitati in 5 locuri si am facut 3 torturi, acesta fiind al 4-lea de care m-am apucat duminica seara la ora 22, nu a mai iesit chiar ce am intentionat initial!... 
La multi ani Silviu, sa fii sanatos, fericit si sa le aduci numai bucurii parintilor!

3 comentarii:

  1. Chiar daca l-ai facut in graba ti-a iesit foarte bine si frumos tortul.Sunt sigura ca Silviu a fost incantat si multumit de tortul lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult tortul si cu siguranta, sarbatoritul a fost multumit de el ! Ai avut ceva de lucru in week-endul trecut ! O saptamana placuta si linistita :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails