"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Ciuperci cu menta


Am gasit aceasta reteta in revista Bucataria pentru toti sub denumirea Ciuperci umplute.... dar cum sunt multe retete de ciuperci umplute, pentru diferentiere, le-am denumit ciuperci cu menta...
Mai am o reteta de ciuperci umplute- de post, sub denumirea de "Ciuperci simple la cuptor" .... Acestea sunt in aceeasi metoda de preparare, dar altfel umplutura... M-a intrigat combinatia... dar va zic: gustul merita!!... Combinatia de usturoi-menta-piper da un gust si o aroma deosebita: nici nu mi-as fi inchipui ca poate sa imi placa, dar da... mi-a placut foarte mult... Uite ca merita sa incerci si ceva ce nu te-ai gandi ca s-ar putea sa iti placa!
Sa vin cu reteta...
Ingrediente:
- 12 ciuperci champignon mari (merg vreo 20 la compoziatia de mai jos)
- 200 gr cascaval (eu am folosit 120 gr si a fost suficient)
- 2-3 linguri pesmet
- 2 catei de usturoi
- 4-5 frunze de menta
- 1 legatura patrunjel (o parte din ea)
- 50 ml ulei masline
- sare
- piper
Preparare:
Curatati ciupercile, scoateti-le piciorusele, spalati-le si lasati-le sa se scurga de apa cu gura in jos. Dati cascavalul pe razatoarea mare, apoi amestecati-l intr-un castron cu piciorusele ciupercilor tocate marunt, pesmetul, cateii de usturoi pisati, menta si patrunjelul tocate marunt. Omogenizati bine compozitia si umpleti cu aceasta ciupercile. Puneti-le in tava aragazului, pe hartie de copt si puneti tava in cuptorul incins. Coaceti ciupercile la foc potrivit cca 30 min. Serviti-le calde, cate 3 la portie, puse pe frunze de salata si ornati-le cu frunze de patrunjel.


nu am pus toata aceasta legatura de patrunjel... ar fi fost prea mult, iar la ciuperci am mai curatat cateva deoarece compozitia era prea multa doar pentru cele 12 ciuperci prevazute in reteta.


7 comentarii:

  1. Imi plac ciupericile umplute la cuptor, cred ca e singurul fel in care le consum, menta cred ca leda o aroma deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bune trebuie sa fie...imi plac ciupercile in toate felurile.
    pa...o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu cu diferite umpluturi, dar cu menta, nu. Merita incercata, daca zici tu ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum mie imi plac ciupercile oricum, sunt sigura ca acestea au fost deosebite la gust....
    Bravo tie !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  5. N am mancat niciodat aciupercile in combinatie cu menta. Voi incerca. Multumesc pentru reteta, pentru toate retetele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumusele ciupercutele tale! Numai cand ma gandesc la aroma de menta si imi dau seama cat de bune trebuie sa fie :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails