"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 9 iunie 2012

Omleta cu ciuperci la cuptor


Mie imi place foarte mult omleta, dar cea facuta fara ulei... insa eu acasa nu imi faceam... Cand mergeam la mare zilnic, dimineata pe plaja, asta mancam: omleta cu ciuperci... A.. nu sunt la vreo cura de slabire, referitor la faptul ca prefer omleta sa nu fie in ulei... Mai mananc din cand in cand prajeli... dar de cele mai multe ori mi-e rau... de la ficat...
Deci.... week-end-ul trecut as fi mancat o asemenea omleta... insa mi-era ca nu imi va iesi asa cum vreau eu... dar apoi mi-am amintit ca mi-am cuparat aceasta forma de tarta si ar merge o omleta la cuptor... si aveam acasa si o cutie cu ciuperci.... Mmmm... deci m-am hotarat sa pun in aplicare sa vad cum iese... Cum mai faceam in paralel o mancare si mai aveam ceva legume gata taiate.. m-am gandit sa imbogatesc putin omleta...
Ingrediente pentru o forma cu diametrul de 26,8 cm:
- 5 oua
- jumatate de cutie de ciuperci
- un fir de ceapa verde
- jumatate de argei gras
- 1 sau 2 linguite de marar/patrunjel tocat
- sare
- piper
- unt pt uns forma
Preparare:
Se unge o forma de tarta precum cea din imagine cu unt si apoi turnam in forma ouale batute foarte bine cu sare si piper, dupa care presaram peste ouale batute:
- ciupercile clatite si scurse bine
- ceapa verde tocata marunt
- ardeiul gras spalat si taiat bucati mici
- marar sau patrunjel tocate marunt.
Se da la cuptor la foc mic... Cand s-a rumenit, e gata... (sincer, nu stiu cat am lasat-o la cuptor: cum faceam si alta mancare, am uitat sa ma uit la ceas!!... sorry....)
A fost ffff buna... Exact ceea ce voiam.. Nu mi-a parut rau ca am facut... Am sa mai fac... cu siguranta!!! Chiar si sotului i-a placut care a fost cam sceptic la inceput...

11 comentarii:

  1. Un mic dejun minunat....si sanatos!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Janet pentru vizita si aprecieri!... O seara frumoasa si tie!

      Ștergere
  2. Tot o frittata ai facut si tu. Pup si week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Faina ideea.Am s-o aplic si eu.
    Pupici multi lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  4. tare buna e! te pup!Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine!O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut si eu odata omleta la cuptor, e buna, si pe undeva seamana cu o pizza.Numai ca nu are acel blat.
    Arata bine,stiu ca e buna si stiu cat de bine mirosea cand ai scos-o din cuptor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails